reklama


Výfuky MIVV pro Hondu Africa Twin

Výfuky MIVV pro Hondu Africa Twin

Společnost MIVV protáhla přes své vývojové centrum oba modely, které Honda označuje jako „Africa Twin“. V roce 1993 tato italská společnost prodávala výfukové systémy pro model XRV 750. Nyní MIVV odhaluje nabídku výfuků pro nádherný model CRF 1000 L. Vzhled, použité materiály a výkon přesně splňují požadavky dnešních uživatelů.

Toto neobyčejné velké enduro dokázalo zastínit všechny své konkurenty. Navzdory tomu, že byl tento model představen teprve před pár měsíci, se CRF 1000 L už stala ikonou, což neuniklo pozornosti společnosti MIVV. Popularita tohoto modelu je někde tak vysoká, že se musí občas čekat na dodání tohoto modelu.

MIVV díky dlouhodobým zkušenostem s dodáváním speciálních dílů pro motory Honda má v nabídce opět výborné výfuky.

V nabídce jsou 2 typy výfukových koncovek, které lehce nahradí standardní sériový model, protože přesně pasují na originální výfukové svody. V nabídce jsou modely OVAL a SPEED EDGE, přičemž každý je k dispozici ve dvou provedeních. Koncovky jsou vybaveny vyjímatelnou vložkou, která se stará o snížení hluku. Během září bude v nabídce také výfuk bez katalyzátoru, jeden kompatibilní s koncovkou MIVV, čímž vznikne kompletní výfukový systém a druhý, který bude kompatibilní se sériovou koncovkou.

Oval Carbon Cap – Nejnápadnějším rysem je konec z uhlíkových vláken, který je tepelně odolný a má v sobě zářezy, které plní nejen estetický účel, ale také přispívají k rozptylu tepla. Pro model Africa Twin je tato koncovka nabízena s tělem uhlíku (černá barva) nebo z titanu. Výrobní proces je odvozen z odborných znalostí, které získává MIVV v MotoGP.

CRF1000L AfricaTwin with Mivv Oval

Speed Edge – To je opravdu inovativní koncept, který prolíná design a výkon. Koncovka je „rozdrcena“ na vnitřní straně, takže objímá podvozek a poskytuje významné úspory hmotnosti. Z hlediska použitých materiálů je použito opět uhlíkových vláken na držáku koncovky a na samém konci, zbytek těla koncovky je potom vyroben z nerezové oceli.

CRF1000L AfricaTwin with MIVV Speed Edge

Výkon – Litrový dvouválec v CRF 1000 L poskytuje již v základu dobrý výkon a je velmi odolný. Z následující tabulky je ovšem patrné, že i přesto se MIVV podařilo dosáhnout znatelných změn. Úspora hmotnosti činí více než 6 kg a výkonové rozdíly jsou také opravdu znatelné.

 

 Model  Pmax (HP)  RPM  Cmax (Nm)  RPM  Weight(Kg)
 STOCK  79,5  7,500 86,1 5,500 8,300
 MIVV SPEED EDGE HOMOLOGATED  79,6  7,400  85,8  5,800 2,600
Max Increase  2,6  7,900  4,8  7,600  
 MIVV SPEED EDGE OPEN  81,4  7,500  88,1  5,500  2,500
 Max Increase  4,3  8,100  5,5  4,500  
 MIVV OVAL CARBON CAP HOMOLOGATED  80,0  7,500  86,6  5,800  1,800
 Max Increase  7,7  4,900  6,3  4,900  
 MIVV OVAL CARBON CAP OPEN  80,7  7,600  87,2  5,300  1,700
 Max Increase  3,3  4,500  5,3  4,500  

 

Pro více informací nejen o produktech pro model Africa Twin, ale také další sortiment společnosti MIVV neváhejte navštívit stránky výrobce: http://www.mivv.it

Text a foto: TZ

 

reklama


reklama


reklama
Přejít nahoru