Touratech zkombinoval motor s převodovkou z modelu R1200R Roadster se zadní kyvkou a kardanem z GS, což konceptu dává vysoce reagující pohonnou jednotku se 125 koňmi a vysokým točivým momentem. Šasi tohoto modelu je doplněno o konvenční přední vidlici, namísto systému Telelever, který používá BMW nejen v modelu GS.

RAMBLER-01

S nádrží o objemu 18 litrů a minimalizovanými kapotážemi, došlo oproti velkému GS k podstatnému zeštíhlení a tak  je Rambler téměř o 50 kg lehčí.

Touratech říká, že boxer je perfektně stabilní, dokonce i při vysokých rychlostech. Změnou je použití super lehkých hliníkových trubek v kombinaci s karbonem a svou zásluhu na odtučňovací kůře mají také také titanový výfukový systém a výkonná, ale lehká lithium-ion baterie.

Dalšími změnami jsou užší enduro sedadlo, lehká kotoučová brzda jen s jedním kotoučem a ABS.

Text a foto: TZ

Zdroj video: Youtube – Touratech