Ještě jsme nezveřejnili testy všech novinek 2017 a už zkoušíme i novinky pro rok příští. Příkladem může být zbrusu nový Harley-Davidson Fat Bob, kterého jsme doslova před pár dny prohnali po našich silnicích. Ale v Motorbike č. 10 toho najdete samozřejmě mnohem víc, věnovali jsme se i Triumphu Street Triple RS, Suzuki V-Strom 650 XT a 1000 XT, KTM Duke 125 a 390, BMW R NineT Pure, Hondě CRF250 Rally a dalším.
Triumph Street Triple 765 RS
Na novinku z Hinckley jsme si museli počkat poměrně dlouho, přestože byla představena už vloni na podzim. A o to víc jsme se na ní těšili, zvlášť na verzi RS, která je ze všech tří nových modelů nejvymazlenější. Jestli jsme se těšili oprávněně, se dozvíte v testu s názvem Naked supersport.
KTM Duke 125 vs. KTM Duke 390
Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet? Přestože jsou si tyhle dva stroje podobné jako vejce vejci, tak jednoduché to není, naopak ten rozdíl je ohromný. Proč tomu tak je vám povíme v testu.
Suzuki V-Strom 650 XT vs. Suzuki V-Strom 1000 XT
Ne vždy je to větší lepší, resp. ne vždy je to menší horší. Záleží na úhlu pohledu. Postavili jsme proti sobě dva bratry – a výsledek nevychází až tak úplně jednoznačně v prospěch toho silnějšího. Pokud si přečtete test, budete vědět proč.
BMW R NineT Pure
Z Mnichova přijely letos hned tři novinky na bázi populárního modelu R NineT – Racer, Urban G/S a Pure. Jak jméno napovídá, je ten posledně jmenovaný čistý, jednoduchý…má to znamenat, že i ošizený? No…ale ne, nebudeme ani naznačovat, víc vám prozradí říjnový Motorbike.
Harley-Davidson Fat Bob M.Y. 2018
Harley-Davidson nedávno oznámil svou Custom revoluci. A nový Fat Bob je právě jedním z „dětí“ téhle revoluce. Ovšem jde opravdu o radikální změny? Nebo jen o nafouknutou bublinu? To vše se dozvíte v aktuálním Motorbike.
Honda CRF250 Rally
Malá endura neztrácejí na oblibě, spíš naopak. Letošnímu příspěvku Hondy do tohoto segmentu, CRF250 Rally, se nedá upřít hezká vizáž. Ovšem jak známo, „na vzhled to nejezdí“, takže jsme vyzkoušeli, jestli se dá s tímhle malým kašpárkem zahrát i nějaké větší divadlo.
To by tedy byl výčet hlavních testů, ale nezapomněli jsme ani na kategorii skútrů, které tentokrát reprezentuje SYM Jet 14 a ani na čtyřkolky – ty zatupuje šestistovka Cectek T600 Infinite.
Motorbike ale není samozřejmě jen o testech, takže jsme pro vás připravili i krátký report z Adventure Offroad Training Chrise Birche, rozhovor s Peterem Penzenstadlerem (custombike), v Techmánii se společně podíváme na motovýstroj pro děti a zhodnotíme poslední letošní závody s agenturou Dafit. Nevynechali jsme ani toolbox, redakční testy produktů (tentokrát jde o novinkovou přilbu HJC RPHA 70 a dámskou kombinézu Tschul „185“) či aktuality.
Jak víte, sportu se Motorbike věnuje hodně a nejde o reportáže „podle televize“, naši redaktoři jsou skutečně závodům přítomni. A tak vám můžeme nabídnout autentické reporty nejen z MotoGP (včetně rozhovoru s Jonasem Folgerem) nebo WSBK, ale i MXGP či speedwaye. Nezapomínáme ale ani na domácí scénu, takže v Motorbike č. 10 najdete reportáže z Dymokur (roadracing), dalšího závodu série OffROAD Maraton, z Classic motocrossu nebo třeba z legendárního podniku Strmý vrch Chýnov.
Jako vždy doufáme, že se vám i říjnový Motorbike bude líbit alespoň tak, jako předešlá vydání.
Motorbike 10/ 2017 vychází ve středu 4. října 2017.
Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:
https://www.alza.cz/media/motorbike-d2171674.htm?o=1 nebo http://www.floowie.com/cs/vyhledavani/?search=motorbike&where=text
Tištěné předplatné je možné objednat prostřednictvím e-mailu: predplatne@motorbike-czech.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.
Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.
Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin
Cena: 89,- Kč