Motorbike 1-2/2018

Motorbike_02-2018_1První letošní vydání Motorbike je ve znamení scramblerů, najdete jich zde hned sedm: od stopětadvacítky až po dvanáctistovku. Ovšem nejen je, připravili jsme pro vás – mimo jiné – i testy Aprilie Shiver 900 a KTM Freeride 250F, představení tří „rychlých šípů“ od Husqvarny a samozřejmě spoustu dalšího.


Motorbike_02-2018_3
Testy

Aprilia Shiver 900

Tohle devítikilo není žádný trhač asfaltu, před špičkovým výkonem dostaly přednost hutné newton metry. Navýsost pohodlná pozice jezdce, větší úhel sklonu vidlice a nijak ostrý náběh brzd. Je to prostě italský hromotluk, který jak robustně působí, tak i jezdí.

Motorbike_02-2018_10

Motorbike_02-2018_14

Scramblers

BMW R nineT Scrambler

Máme tady hezky rychlou a hlavně zábavnou motorku, na které ani po několik set kilometrů dlouhém tripu nejste hotoví jak bábovka. A navíc hezky vypadá, protože značka BMW se i u Scrambleru až úzkostlivě věnovala vzhledu – těžko zde najdete něco, na čem byste si mohli brousit ostrovtip nebo čemu se vysmát.

Motorbike_02-2018_15

 

Ducati Scrambler Desert Sled

Popis jedním slovem?. Asi „lehkost“. Je až překvapivé, jak skvěle se tahle motorka ovládá, široká řidítka perfektně padnou do rukou a vůbec celá ergonomie je hodně dobře vychytaná. Díky této obratnosti zapomenete i na relativně nižší výkon.

 

Motorbike_02-2018_17Ducati Scrambler Icon

Velkou devizou Iconu je především asfalt, zde se chová naprosto sebevědomě a jeho tuhé tlumení dovolí průjezdy rychlými zatáčkami bez ztráty kytičky. Jízdní pozice je spíš sportovní, což ale neznamená, že budete po celodenní jízdě zralí na rehabilitační kúru.

 

Motorbike_02-2018_18

Triumph Street Scrambler

Pokud by někdo mohl styl scrambler vyučovat, jsou to právě Britové. Kola s výpletem, kulatý světlomet, dvojice koncovek výfuku, umístěná vysoko na pravé straně stroje, spodní ochranný kryt motoru a třešnička na dortu v podobě krytu vstřikování, imitujícího karburátory. Designovou chybu byste zde prostě hledali marně.

 

Motorbike_02-2018_19

Yamaha SCR950

Yamaha je důkazem, že scrambler se dá postavit opravdu téměř ze všeho. V tomto konkrétním případě dokonce z customu XV950. I když se dá říct, že s 252kg je to pořádný cvalda, hmotnost nemá kupodivu zásadní vliv na jízdní vlastnosti.

Motorbike_02-2018_21

Ducati Sixty2

Mladší brácha Iconu se s ním může směle srovnávat, tedy aspoň ve městě. Rozdíl přes 30 koní je samozřejmě znát, ovšem na městskou aglomeraci není 40 kobyl výkonu nijak málo, a pokud si je spojíte s vynikající ovladatelností, společné oběma modelům, silnější Icon vám v ulicích určitě neujede.

Motorbike_02-2018_22

Masai Scrambler

Přestože jde o levný stroj, určený spíš pro tenagery, co se týká čistoty stylu se mu nedá skoro nic vytknout. Asi nikdo nečeká, že by se čtyřtaktní dváca vzpínala na zadní a vyorávala přitom do asfaltu brázdu. To fakt ne. Ale na svůj výkon se pohybuje už od prvních metrů vcelku slušně.

 

Motorbike_02-2018_23

KTM Freeride 250 F

Freeride není tak velký a dravý, jako mnohá ostatní ostřejší endura, což uvítají zejména hobby jezdci. Super hračka, se kterou se budete cítit nejen v lese jako doma.

Motorbike_02-2018_25

Honda SH125i

Stroje, které mají v názvu písmena a čísla, bývají většinou víc dělníci, než osobnosti s charakterem. To je sice pravda, ale neznamená to, že nedokážou zaujmout.
Motorbike_02-2018_29

Motorbike_02-2018_30
Motorbike_02-2018_31
Motorbike_02-2018_34Motorbike_02-2018_37Motorbike_02-2018_38Motorbike_02-2018_40Motorbike_02-2018_50Motorbike_02-2018_52Motorbike_02-2018_53Motorbike_02-2018_55

Co jsme si pro vás připravili do prvního čísla Motorbike v roce 2018 dál? Představíme vám zbrusu nového Gladiatora X850 V-Twin EPS 2018, v Techmánii se dozvíte, zda se vyplatí sázet na komponenty made in China, tradičně v prvním čísle najdete i Motorbike Best of 2017, tedy ty motorky, které naše testridery vloni nejvíc zaujaly.

Přestože sezóna ještě pořádně nezačala, neošidili jsme ani sport: MotoGP, WSBK, MS Superenduro, speedway….a samozřejmě Dakar. Mimochodem, k Dakaru se váže i naprosto exkluzivní (a velmi otevřený) rozhovor s jeho legendárním účastníkem Beppem Gaurim.

No a jako vždy tu máme i aktuality, toolbox, soutěž, redakční produktové testy atd. Prostě obvyklých 112 stran našlapaných až po strop!

 

Motorbike 1-2/ 2018 vychází ve středu 7. února 2018.

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:

https://www.alza.cz/media/motorbike-d2171674.htm?o=1 nebo http://www.floowie.com/cs/vyhledavani/?search=motorbike&where=text

 

Tištěné předplatné je možné objednat prostřednictvím e-mailu: predplatne@motorbike-czech.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.

Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin

 

Cena: 89,- Kč

 

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru