reklama


Motorbike 4/2021

Máme za sebou Velikonoce a věříme, že mnozí z vás během těchto svátků najeli alespoň pár prvních letošních kilometrů. Na dlouhé vyjížďky to tedy zatím kvůli aktuálnímu počasí moc není, ale aspoň budete mít čas si přečíst zbrusu nový Motorbike, tentokrát ovšem rozšířený na celých 130 stran! Doufáme, že se vám bude líbit.

MOTORKY V ČÍSLE:

BMW F 900 R vs. BMW F 900 XR

Devítistovky BMW se nám stihly naživo představit ještě na poslední uskutečněné EICMA v Miláně na podzim 2019 a my jsme je pro vás už jednou otestovali – naháče v samostatném testu a F 900 XR ve srovnáváku s větším bráchou S 1000 XR. A tentokrát dostali kluci šanci popasovat se mezi sebou. Komu bude který z nich víc vyhovovat?

Voge 300 AC – první test v ČR!!!

Tříkilo Voge (což je prémiová značka koncernu Loncin) vypadá na chlup stejně, jako jiný malý kafíčka, dokonce i prémiových továren. Tytam jsou nevzhledný asijský sváry, nedotažený design, svazky drátů, trčící ze střev nebo neúměrně shozenej výkon motoru, okopírovanýho z něčeho kvalitního, co se osvědčilo. Kafáč 300 AC, který společně s dalšími modely Voge vstupuje letos na náš trh, má jako přímou konkurenci CB300R od Hondy a nemá to tak úplně jednoduchý. Chtěli jsme se mu proto trochu podívat na zoubek, jestli je jeho o něco nižší cenovka někde znát, nebo jde především o chytrou obchodní strategii.

Harley-Davidson Heritage Classic 114 vs. Honda GL 1800 Gold Wing vs. Indian Challenger

Mohlo by se zdát, že veškerou mototuristiku ovládla cestovní endura. Neexistuje snad motocyklová značka, která by je nevyráběla a jednoznačně je tato kategorie dnes nejvíc „in“. Ale jde opravdu jen o zdání, svou klientelu mají i klasické cestovní stroje a zdaleka v jejich případě nejde jen o pár posledních mohykánů. Důkazem je tahle trojka.

Kawasaki Z 900 RS vs. Triumph Speed Twin

Dál a výš, aneb když vy přistavíte, tak my to poženeme vo štok! Tak by se dala charakterizovat současná snaha většiny motocyklových značek v honbě za co nejvyšším výkonem, který nejen pošle konkurenci k zemi, ale nejlépe ji do ní zadupe. Ovšem neplatí to stoprocentně, u „klasiky“ jde o něco úplně jiného – přesto se nedá říct, že by zde byl jediným kritériem styl.

Ducati Monster 2021 – představení

Je to 28 let, co světlo světa spatřil model Monster a stal se neodmyslitelnou součástí nabídky výrobce z Bologně. Ještě než tuto letošní žhavou novinku protáhneme pořádně po našich silnicích, pojďme se společně podívat, co všechno by měla umět a co nabízí. A není toho málo.

Aprilia Tuono V4 1100 (2014 – 2017) – ojetina

Jak ten čas letí… Jako by to bylo dnes, kdy náš redaktor Jindra poprvé uviděl tuhle zběsilou bestii na výstavě, pak ji otestoval, zamiloval se a tu první „novinářskou“ si koupil hned, jakmile odsloužila svoje mediální období. Psal se rok 2015 a nakonec ji měl skoro pět let.

Vzhledem k tomu, že letos přijíždí nové Tuono V4 (společně s menším bráchou 660), moc šancí na pořízení téhle jedenáctistovky první generace není – ještě se jich sice najde pár ve skladech, ale většinou budete odkázáni právě na ojetiny.

Kawasaki SSP300 Olivera Königa

Letošního šampionátu SSP300, který je nedílnou součástí světového seriálu závodů WSBK, se dle zveřejněné startovní listiny zúčastní hned tři české týmy. V jejich barvách pojedou dva čeští a dva španělští jezdci. Všichni s japonskou technikou. V porovnání s ostatními třídami WSBK a GP jsou „tříkila“ s přehledem nejlevnější vstupenkou do obou silničních světových seriálů. O tom, jak moc (z pohledu závodní techniky) nákladnou jsme si povídali s majitelem týmu Movisio by MIE Milošem Čihákem.

Testy či představení motorek nejsou ale samozřejmě vše, co na vás v dubnovém Motorbike čeká. Najdete v něm i historii Ducati Monster, článek o současném fenoménu jménem pitbike, dokončení přestavby Husqvarny 701 Enduro na dakarský speciál, byli jsme se podívat u PSí Hubík na výrobu prvních českých závodních rukavic a vyzkoušeli jsme na vlastní kůži (doslova) jak funguje airbagová vesta Klim.

Co sekce sport? Krom jiného jde o hned tři rozhovory: s loňským mistrem světa MotoGP Joanem Mirem, s Karlem Hanikou (EWC) nejen o jeho plánech na tento rok a s novým jezdcem českého MXGP týmu JD Gunnex KTM Racing Lorenzem Locurciem.

K tomu všemu tradičně i cestopis, soutěž, toolbox atd. atd.

Díky, že nám zachováváte i v téhle mizerné době přízeň!

Předplatné Motorbike nyní s dárkem v podobě trička Psí Hubík (pánská i dámská varianta)!

Motorbike 4/ 2021 vychází ve středu 7.4.2021 a připomínáme, že na 

https://www.send.cz/casopis/1294/motorbike lze aktuální i starší vydání časopisu Motorbike objednat pohodlně a bezpečně až do schránky za stejnou cenu jako kdekoliv na stánku!

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:

 

https://www.alza.cz/media/motorbike nebo https://digiport.cz.

Tištěné předplatné je možné objednat přímo zde nebo prostřednictvím e-mailu: send@send.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/casopismotorbike/.

Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin a na TV Sport 5 můžete mrknout na náš pořad (https://sport5.cz/archiv/)

Text a foto: Motorbike

reklama



reklama


reklama
Přejít nahoru