Připadá nám, že sotva jedno číslo Motorbike pošleme do tiskárny, už posíláme další…
Čas letí jako splašený a my nevíme, kam dřív skočit: testování, závody, motosrazy atd., do toho ještě organizujeme další ročník Motorbike Cross Country Open – je toho prostě moc. Ale to je dobře a navíc si to užíváme, takže nás ani nenapadne něco vynechat. Tím pádem se ale pro nás pojem „dovolená“ stává něčím bájným, neskutečným, asi jako hejkal nebo polednice. Nicméně nevadí, bylo by škoda teď vyhodit kopyta na stůl, když toho máme ještě tolik před sebou. Ale konec řečí, jdem se mrknout, co jsme pro čtenáře Motorbike připravili do srpnového čísla.
Jako vždy začneme u testů. Triumph Street Triple sice stojí trochu ve stínu nabušenějšího Speed Triple, ale neprávem. Malý, hravý… ovšem taky rychlý a dravý. Prostě pankáč jak z encyklopedie.
To Ducati Diavel je samozřejmě jinde. Stroj, který vzbuzuje respekt a o kterém jdou fámy jako o ztělesněném zlu. No, my na to máme trochu jiný názor. Jaký? To se dozvíte v článku „Prezidentský sprinter“.
Dalším testovaným strojem je Kawasaki ZZR 1400 ve verzi Perfomance Sport. Úžasně rychlá a silná motorka, pro někoho předmět snů, pro někoho těžko ovladatelný autobus. A jak to tak bývá, pravda je trochu někde jinde.
Do terénu jsme tentokrát sáhli po evergreenu Yamaha XT 660 Ténéré. Protáhli jsme ji blátem, vyzkoušeli na asfaltu. A výsledkem je test s názvem Velbloud.
Honda CB1100 vzbudila před časem velké emoce, ovšem k dokonalosti ji přece jen něco chybělo. To „něco“ přišlo s modelem CB1100EX, takže teď je tu dokonalá „retro“ motorka. Chová se jako stará klasika? Jde o čisté retro? Víc vám napoví test „Dráteník“.
Nezapomněli jsme ani na skútry, které hrdě zastupuje Vespa Primavera, pokračujeme i v dlouhodobém testu Gas Gas Cami 250, kterou osedlal do té doby striktně silniční pilot Pajinex.
Léto je dobou cestování a Motorbike tedy taky vyrazil do světa, takže u nás najdete autentické reportáže z BMW Motorrad Days, World Ducati Week a report z rakouského Zillertalu.
V techmánii vám poradíme, jak nejlépe vybrat rukavice a chrániče, a to jak pro jízdu po asfaltu, tak pro offroad.
A dostáváme se pomalu ke sportu. V MotoGP se ohlédneme za dosavadním vývojem seriálu v Mugellu, Barceloně, Assenu a na Sachsenringu, včetně pravidelných komentářů Kuby Kornfeila a Káji Haniky, RoadRacing nás zavede do Kopčan, Radvanic a Irska, v „blátivé“ sekci uvidíme, co znamená jet hard enduro v Rumunsku, jaké to bylo při MXGP v Lokti, jak se stal náš Martin Žerava Mistrem světa a co nového v FMX. Věrni zůstáváme též ploché dráze.
K tomu aktuality, toolbox, soutěže – tentokrát o helmu v hodnotě 6 999,-kč!, redakční test motorkářského vybavení… prostě jsme tohle číslo napěchovali informacemi od A do Z. Tedy jako vždycky.
Tak ať se vám srpnový Motorbike hezky čte!
Plná, nijak neomezená verze Motorbike je samozřejmě i v elektronické formě na Publero.cz a Floowie.cz.
Tištěné předplatné je možné objednat prostřednictvím e-mailu: predplatne@motorbike-czech.cz a neuteče vám už žádné vydání Motorbike.