reklama


Battle of the Kings 2017 zná svého Krále customů Nejlepší přestavba Harley-Davidson vznikla v Itálii

Battle of the Kings 2017 zná svého Krále customů Nejlepší přestavba Harley-Davidson vznikla v Itálii

  1. ročník soutěže dealerských přestaveb Harley-Davidson Battle of the Kings zná svého vítěze. Na právě probíhajícím veletrhu EICMA byl korunován letošní Král customů, kterým se stal Harley-Davidson Perugia, dealerství značky ležící ve střední Itálii. To zaujalo svojí přestavbou vzniklou na základě modelu Harley-Davidson Roadster a celkově porazilo 191 dalších přestaveb z Evropy, Afriky a Středního Východu. V rámci finále se přestavba, pracovně pojmenovaná jako Bombtrack, utkala s 9 finalisty ze Švýcarska, Rakouska, Německa, Francie, Norska, Portugalska, Velké Británie, Polska a zemí Beneluxu, mezi nimiž si vydobyla prvenství.

 Custom_H-D Perugia_2

O absolutním vítězi rozhodla odborná porota ve složení: Brad Richards, Vice president of styling Harley-Davidson, Shane Byrne, šestinásobný šampion britské Superbike a rockový kytarista Gilby Clarke. Ti nejvíce ocenili právě um a kreativitu italského dealerství v Perugii.

Připomeňme, že v rámci letošního ročníku soutěže přestaveb Battle of the Kings jednotlivá dealerství značky v Evropě, Africe a na Středním Východě upravovala modely Iron 883, Forty-Eight a Roadster. Na základě vlastního umění, nápadu a kreativity vzniklo neuvěřitelných 191 customů pocházejících z jednotlivých dealerství H-D. To vše s omezeným rozpočtem, množstvím úprav a samozřejmě s limitovaným časem na samotnou přestavbu.

Custom_H-D Perugia_1

Unikátní motocyklové stavby, které v rámci dealerské soutěže vznikly, tak opět skvěle demonstrují, že dealeři Harley-Davidson dovedou připravit motocykl na míru skutečně každému zákazníkovi.

Custom_H-D Perugia_3

V nejbližších dnech zároveň Harley-Davidson vyhlásí další ročník soutěže přestaveb Battle of the Kings.

Více informací o Battle of the Kings 2017 i vítězi naleznete na: http://customkings.harley-davidson.com/cs_CZ/.

text a foto: TZ

reklama


reklama


reklama
Přejít nahoru