reklama


Pád v kvalifikaci Ondru Ježka nezastavil, v Hockenheimu vybojoval stupně vítězů

Pád v kvalifikaci Ondru Ježka nezastavil, v Hockenheimu vybojoval stupně vítězů

Po osmém místě v předposledním závodě Světového poháru Superstock 1000 ve španělském Jerezu se český motocyklový závodník Ondřej Ježek z týmu TripleM by Barni Racing Ducati přesunul do Hockenheimu na finálový závod seriálu IDM.
Po osmém místě v předposledním závodě Světového poháru Superstock 1000 ve španělském Jerezu se český motocyklový závodník Ondřej Ježek z týmu TripleM by Barni Racing Ducati přesunul do Hockenheimu na finálový závod seriálu IDM.
Po osmém místě v předposledním závodě Světového poháru Superstock 1000 ve španělském Jerezu se český motocyklový závodník Ondřej Ježek z týmu TripleM by Barni Racing Ducati přesunul do Hockenheimu na finálový závod seriálu IDM.

Po osmém místě v předposledním závodě Světového poháru Superstock 1000 ve španělském Jerezu se český motocyklový závodník Ondřej Ježek z týmu TripleM by Barni Racing Ducati přesunul do Hockenheimu na finálový závod seriálu IDM. Pád v kvalifikaci znamenal start ze 13. místa, ani to ale Ondru nezastavilo a nakonec vybojoval čtvrté a třetí místo.

S tratí v Hockenheimu měl Ondra prakticky nulové zkušenosti, přesto se mu v pátečním tréninku podařilo zajet třetí nejrychlejší čas mezi Superstocky. V první sobotní kvalifikaci byl šestý nejrychlejší, v té druhé si brousil zuby na postup do Superpole pro nejlepších devět jezdců. Jenže hned v prvním kole přišel pád, po kterém následovala velká chyba v nejrychlejším kole a výsledkem bylo 13. místo.

stuoně vítězů

„Po pádu v první zatáčce, kdy jsem najel předním kolem na vnitřní obrubník, jsem se vrátil zpět na trať. Bohužel v kole, které jsem jel zhruba 0,5s za hranicí superpole, jsem hrubě přebrzdil a vyjel takřka mimo trať,“ hodnotil sobotní počínání český jezdec, který na starty ze zadních pozic není moc zvyklý.

Nedělní hlavní závody, to už bylo jiné kafe a nebýt prasklého zipu u boty ve druhé jízdě, mohl být Ondra na stupních vítězů nejvýše.

„V první jízdě se mi start ze 13. místa velmi povedl. Hned v první zatáčce jsem byl osmý. Poté jsem prakticky držel čtvrtou pozici v Superstocích až do konce, když na mě dotíral můj týmový kolega Moser. Nebyl jsem ale vůbec spokojený s motorkou, byla hodně divoká a já nemohl ani na rovině držet plný plyn,“ řekl Ondra k první jízdě. Ta druhá pak už byla o něčem jiném.

„Raketový start mě posunul na šesté místo a za chvíli jsem byl pátý, když jsem předjel Cudlina. Bojoval jsem o vítězství v Superstockách s Ginesem a Fritzem. Bohužel pět kol před cílem mi praskl zip u boty, a tak jsem raději neriskoval a v klidu podržel třetí místo,“ uvedl Ondra k druhé jízdě.

Pozice na stupních vítězů potěšila, ale český jezdec si moc dobře uvědomuje, že za dveřmi je teď poslední závod Světového poháru Superstock 1000. „Jedeme nyní do Francie do Magny Cours, tam to bude hodně důležitý závod,“ uzavřel povídání Ondra.

Text a foto: TZ

reklama


reklama


reklama
Přejít nahoru