O pár stránek dál je unikátní test Husqvarny Nudy X-Cross předělané Touratechem. Z kreace německého studia LSL je ovšem patrno, že zájem o tuhle motorku je ze všech stran, jedno, zda jde o bahno, silnici anebo klasiku. Němci z LSL Motorradtechnik zatoužili vidět Nudu jako kombinaci klasiky a „kafíčka“, ovšem sáhli i hlouběji do elektroniky motoru, aby to trochu víc jelo. Drátová kola pro bezdušovky jsou údajně skoro o 4 kglehčí než původní hliníkáče. Není to vůbec zlé, ale tradičně je kresba přestavbě předcházející o něco hezčí. Ach, ty kompromisy!
reklama
Nuda LSL
Nuda LSL
O pár stránek dál je unikátní test Husqvarny Nudy X-Cross předělané Touratechem. Z kreace německého studia LSL je ovšem patrno, že zájem o tuhle motorku je ze všech stran, jedno, zda jde o bahno, silnici anebo klasiku.
O pár stránek dál je unikátní test Husqvarny Nudy X-Cross předělané Touratechem. Z kreace německého studia LSL je ovšem patrno, že zájem o tuhle motorku je ze všech stran, jedno, zda jde o bahno, silnici anebo klasiku.
O pár stránek dál je unikátní test Husqvarny Nudy X-Cross předělané Touratechem. Z kreace německého studia LSL je ovšem patrno, že zájem o tuhle motorku je ze všech stran, jedno, zda jde o bahno, silnici anebo klasiku.
reklama
reklama
reklama